I changed my name!

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next

Go down

I changed my name! Empty I changed my name!

Post by Guest on Wed Aug 26, 2009 1:07 am

I am no longer Ugozima!

I am now Jigglypuff! :awesome:

Guest
Guest


Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Strong Vader on Fri Sep 04, 2009 8:47 pm

All right, this is gonna be the thread where you notify us whether you change your username; it's ok to do so, just let us know about it, so I don't go crazy thinking we have more than just thirteen members. This is gonna be moved to "General Discussion" in 5, 4, 3, 2, 1...

____________________________________________
FORMER AVATARS
Spoiler:

I changed my name! StrongvaderI changed my name! ArtemisfowlI changed my name! GrouchomarxI changed my name! Egbert11I changed my name! Awesom10I changed my name! Stonew10I changed my name! Ta_rol10

Oh yeah. I'm still Strong Vader. Sort of.
It's full of stars.
Strong Vader
Strong Vader
Il Diggaditchie
Il Diggaditchie

Posts : 2243
Join date : 2009-08-06
Age : 25
Location : An undisclosed location in an undisclosed bunker

Character sheet
Name: The GM, you fool!

https://strongbadiathefree.forumotion.com

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Kinda Long Hair on Wed Dec 23, 2009 8:34 pm

Im gonna try Tri-tom John for at least an hour

____________________________________________
"Live every week like it's Shark Week"
Soundcloud || Youtube || Twitter || Steam || Warlox

I changed my name! Tumblr_m3q2kacx3u1rnndlgo1_500
Kinda Long Hair
Kinda Long Hair
Co-Founder
Co-Founder

Posts : 2498
Join date : 2009-08-07
Age : 23
Location : I mean, yeah

Character sheet
Name: Level three warlock

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by The Wheelchair on Wed Dec 23, 2009 9:28 pm

First Diskette changes names, now you, MMM? I'm gonna have to change my username soon just to fit in!
The Wheelchair
The Wheelchair
Sanity's Guide Home
Sanity's Guide Home

Posts : 991
Join date : 2009-08-09
Age : 23
Location : Drowning in the Trudgemank

Character sheet
Name: :emaN

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Achenar on Thu Dec 24, 2009 1:39 am

I agree Wheelson. Oh and MMM, your new username sucks. Just like Mr.Diskette's.
Achenar
Achenar

Posts : 1064
Join date : 2009-08-08
Age : 21
Location : Inside the Turtle!

https://strongbadiathefree.forumotion.com/profile.forum?mode=view

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Kinda Long Hair on Mon Dec 28, 2009 2:33 pm

movie magic man wrote:Im gonna try Tri-tom John for at least an hour

Guess What!?!?!

____________________________________________
"Live every week like it's Shark Week"
Soundcloud || Youtube || Twitter || Steam || Warlox

I changed my name! Tumblr_m3q2kacx3u1rnndlgo1_500
Kinda Long Hair
Kinda Long Hair
Co-Founder
Co-Founder

Posts : 2498
Join date : 2009-08-07
Age : 23
Location : I mean, yeah

Character sheet
Name: Level three warlock

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by The Wheelchair on Mon Jan 11, 2010 8:23 am

Switchblade? Barney Calhoun? Seriously people? Am I gonna have to change my name to "Sack o' Crap" to stay hip here?
The Wheelchair
The Wheelchair
Sanity's Guide Home
Sanity's Guide Home

Posts : 991
Join date : 2009-08-09
Age : 23
Location : Drowning in the Trudgemank

Character sheet
Name: :emaN

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Achenar on Mon Jan 11, 2010 9:32 am

The Wheelchair wrote:Switchblade? Barney Calhoun? Seriously people? Am I gonna have to change my name to "Sack o' Crap" to stay hip here?
Shut up. Wulf and Disk encouraged it, and I used Cloverstardrop (Or CSD) on every website i'm on.
Achenar
Achenar

Posts : 1064
Join date : 2009-08-08
Age : 21
Location : Inside the Turtle!

https://strongbadiathefree.forumotion.com/profile.forum?mode=view

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by The Wheelchair on Mon Jan 11, 2010 10:21 am

Switchblade wrote:
The Wheelchair wrote:Switchblade? Barney Calhoun? Seriously people? Am I gonna have to change my name to "Sack o' Crap" to stay hip here?
Shut up. Wulf and Disk encouraged it, and I used Cloverstardrop (Or CSD) on every website i'm on.

Crappy Username it is, then.
The Wheelchair
The Wheelchair
Sanity's Guide Home
Sanity's Guide Home

Posts : 991
Join date : 2009-08-09
Age : 23
Location : Drowning in the Trudgemank

Character sheet
Name: :emaN

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Achenar on Mon Jan 11, 2010 10:35 am

Crappy Username wrote:
Switchblade wrote:
The Wheelchair wrote:Switchblade? Barney Calhoun? Seriously people? Am I gonna have to change my name to "Sack o' Crap" to stay hip here?
Shut up. Wulf and Disk encouraged it, and I used Cloverstardrop (Or CSD) on every website i'm on.

Crappy Username it is, then.
Wow, that username describes you perfectly in so many ways...
Achenar
Achenar

Posts : 1064
Join date : 2009-08-08
Age : 21
Location : Inside the Turtle!

https://strongbadiathefree.forumotion.com/profile.forum?mode=view

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by The Wheelchair on Mon Jan 11, 2010 10:51 am

Switchblade wrote:
Crappy Username wrote:
Switchblade wrote:
The Wheelchair wrote:Switchblade? Barney Calhoun? Seriously people? Am I gonna have to change my name to "Sack o' Crap" to stay hip here?
Shut up. Wulf and Disk encouraged it, and I used Cloverstardrop (Or CSD) on every website i'm on.

Crappy Username it is, then.
Wow, that username describes you perfectly in so many ways...

Oh it's on, Bladderwoman!
The Wheelchair
The Wheelchair
Sanity's Guide Home
Sanity's Guide Home

Posts : 991
Join date : 2009-08-09
Age : 23
Location : Drowning in the Trudgemank

Character sheet
Name: :emaN

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Achenar on Mon Jan 11, 2010 11:26 am

Crappy Username wrote:
Oh it's on, Bladderwoman!
Where the crap did that come from? Your crappy mind?
Achenar
Achenar

Posts : 1064
Join date : 2009-08-08
Age : 21
Location : Inside the Turtle!

https://strongbadiathefree.forumotion.com/profile.forum?mode=view

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by The Wheelchair on Mon Jan 11, 2010 11:35 am

Switchblade wrote:
Crappy Username wrote:
Oh it's on, Bladderwoman!
Where the crap did that come from? Your crappy mind?

And where'd your crappy username come from, Swithbladder? Your crappy mind?
The Wheelchair
The Wheelchair
Sanity's Guide Home
Sanity's Guide Home

Posts : 991
Join date : 2009-08-09
Age : 23
Location : Drowning in the Trudgemank

Character sheet
Name: :emaN

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Achenar on Mon Jan 11, 2010 11:37 am

Foreman Spike wrote:
Switchblade wrote:
Crappy Username wrote:
Oh it's on, Bladderwoman!
Where the crap did that come from? Your crappy mind?

And where'd your crappy username come from, Swithbladder? Your crappy mind?
No actually it comes from the name of a Matrix character and some improv.
Achenar
Achenar

Posts : 1064
Join date : 2009-08-08
Age : 21
Location : Inside the Turtle!

https://strongbadiathefree.forumotion.com/profile.forum?mode=view

Back to top Go down

I changed my name! Empty ENOUGH!

Post by Kinda Long Hair on Mon Jan 11, 2010 4:03 pm

Okay people, I have decided that if we cant keep a name for more than a week, we shouldnt change them at all. Hence to forth: Name changing will be done only by... ME! Thats right, I IS TEH NAME CZSAR! I am changing all the names back to what the originaly were. If you want to change them that bad, PM me. I may accept or deny your plea request. Im as bad at this as anyone. Sorry it has to come down to this, but everytime I log on I think we have a new user.

____________________________________________
"Live every week like it's Shark Week"
Soundcloud || Youtube || Twitter || Steam || Warlox

I changed my name! Tumblr_m3q2kacx3u1rnndlgo1_500
Kinda Long Hair
Kinda Long Hair
Co-Founder
Co-Founder

Posts : 2498
Join date : 2009-08-07
Age : 23
Location : I mean, yeah

Character sheet
Name: Level three warlock

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by The Wheelchair on Mon Jan 11, 2010 5:46 pm

movie magic man wrote:Okay people, I have decided that if we cant keep a name for more than a week, we shouldnt change them at all. Hence to forth: Name changing will be done only by... ME! Thats right, I IS TEH NAME CZSAR! I am changing all the names back to what the originaly were. If you want to change them that bad, PM me. I may accept or deny your plea request. Im as bad at this as anyone. Sorry it has to come down to this, but everytime I log on I think we have a new user.

Tanks you, MMM.
The Wheelchair
The Wheelchair
Sanity's Guide Home
Sanity's Guide Home

Posts : 991
Join date : 2009-08-09
Age : 23
Location : Drowning in the Trudgemank

Character sheet
Name: :emaN

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by These are my saturdays on Mon Jan 11, 2010 6:46 pm

movie magic man wrote:Okay people, I have decided that if we cant keep a name for more than a week, we shouldnt change them at all. Hence to forth: Name changing will be done only by... ME! Thats right, I IS TEH NAME CZSAR! I am changing all the names back to what the originaly were. If you want to change them that bad, PM me. I may accept or deny your plea request. Im as bad at this as anyone. Sorry it has to come down to this, but everytime I log on I think we have a new user.
WHAT IS THIS FACISM!?
These are my saturdays
These are my saturdays

Posts : 1891
Join date : 2009-08-11
Age : 35
Location : slowly being eaten away

Character sheet
Name: Just another play for today

http://www.Cool.com

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Kinda Long Hair on Mon Jan 11, 2010 6:56 pm

mediaStoragedisk wrote:
movie magic man wrote:Okay people, I have decided that if we cant keep a name for more than a week, we shouldnt change them at all. Hence to forth: Name changing will be done only by... ME! Thats right, I IS TEH NAME CZSAR! I am changing all the names back to what the originaly were. If you want to change them that bad, PM me. I may accept or deny your plea request. Im as bad at this as anyone. Sorry it has to come down to this, but everytime I log on I think we have a new user.
WHAT IS THIS FACISM!?
No, its communism. deal with it. More like, Hrwikiforum...ism.

____________________________________________
"Live every week like it's Shark Week"
Soundcloud || Youtube || Twitter || Steam || Warlox

I changed my name! Tumblr_m3q2kacx3u1rnndlgo1_500
Kinda Long Hair
Kinda Long Hair
Co-Founder
Co-Founder

Posts : 2498
Join date : 2009-08-07
Age : 23
Location : I mean, yeah

Character sheet
Name: Level three warlock

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Uzi-Bazooka on Fri Mar 05, 2010 8:18 am

Okay, Name Change has been opened back up, and so I'm trying to open up the topic too. Here's are's the rules:
Uzi-Bazooka wrote:The rules are as follows:
1. You have to put in your signature, IN CAPITAL LETTERS AND BOLD, something like "I USED TO BE CSD." Or: "THE ARTIST FORMERLY KNOWN AS MR. DISKETTE", or whatever.
2. You must inform all of the Admins (Strong Vader, MMM, and myself) before you change it. We don't have to approve it, but at least we'll know who you are.
3. One name change a month. It's bad enough that you guys make new names, but it's worse when you're changing it every two seconds of the two seconds.
4. You cannot change your avatar for one week after you change your name. For example: if you change your name on Wednesday of this week, your avatar has to stay the same until Wednesday of next week.

____________________________________________
I changed my name! Siggy
Uzi-Bazooka
Uzi-Bazooka
Evil Admin
Evil Admin

Posts : 3140
Join date : 2009-08-11
Age : 22
Location : Brainblow City. If I leave, I could be shot on sight!

Character sheet
Name: The Doomguy

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by The Wheelchair on Fri Mar 12, 2010 9:20 am

Neutral ................................ WHO ARE YOU PEOPLE!!!!???
The Wheelchair
The Wheelchair
Sanity's Guide Home
Sanity's Guide Home

Posts : 991
Join date : 2009-08-09
Age : 23
Location : Drowning in the Trudgemank

Character sheet
Name: :emaN

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Sam Fissure on Fri Mar 12, 2010 5:14 pm

I changed my name to Chocobo in the 'Fro (In honor of the cute little thing up in Sazh's hair!)
Sam Fissure
Sam Fissure
Failmonger
Failmonger

Posts : 945
Join date : 2009-08-29
Age : 118
Location : Look up. Can't see me? Well I'm there.

Character sheet
Name: Espe Pwnage

http://espemon333.angelfire.com/blog/

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Achenar on Fri Mar 12, 2010 8:19 pm

Bring me the blue pages!
Achenar
Achenar

Posts : 1064
Join date : 2009-08-08
Age : 21
Location : Inside the Turtle!

https://strongbadiathefree.forumotion.com/profile.forum?mode=view

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Sirrus on Fri Mar 12, 2010 10:02 pm

Bring me the red pages!
Sirrus
Sirrus

Posts : 19
Join date : 2010-02-09
Age : 22
Location : Behind You. With A Knife. A really really sharp knife.

Character sheet
Name: Raiku Lucifer Samiyaza

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Kinda Long Hair on Sun Apr 18, 2010 3:04 pm

i IS TEH F├╝hrer. lol

____________________________________________
"Live every week like it's Shark Week"
Soundcloud || Youtube || Twitter || Steam || Warlox

I changed my name! Tumblr_m3q2kacx3u1rnndlgo1_500
Kinda Long Hair
Kinda Long Hair
Co-Founder
Co-Founder

Posts : 2498
Join date : 2009-08-07
Age : 23
Location : I mean, yeah

Character sheet
Name: Level three warlock

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Sam Fissure on Sun Apr 18, 2010 3:10 pm

I'm trying Brutus Failman to tick off Disk, but It'll never last.
Sam Fissure
Sam Fissure
Failmonger
Failmonger

Posts : 945
Join date : 2009-08-29
Age : 118
Location : Look up. Can't see me? Well I'm there.

Character sheet
Name: Espe Pwnage

http://espemon333.angelfire.com/blog/

Back to top Go down

I changed my name! Empty Re: I changed my name!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum